Frakt og levering
For handling av varer under 750,- er frakten 400,-, og for handling over kr 750,- er frakten 250,-. Vi sender varene med posten hver mandag, og sender kun til adresser i Norge. De har en leveringstid på 2 – 5 dager. Du vil motta en e-mail med ordrebekreftelse når vi har mottatt bestillingen. Når varen er sendt fra oss vil du få en e-mail med sporingsnummer. På adresser som posten ikke når, får kunden en melding om henting på nærmeste postutleveringssted. Da anbefaler vi at man henter pakken så snart som mulig, siden varene er kjølevare.
Betaling
Hos oss kan du bruke Vipps til betaling. Ved betaling av kredittkort eller debetkort kan selgeren reservere kjøpsummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes. Dersom du betaler for en vare med Vipps og etter avtale med selger, eller av en annen grunn skal få refundert pengene for kjøpet, vil beløpet refunderes til den Pengekilden du betalte med.
Reklamasjonsrett
Dersom det skulle være noe feil eller mangel på varen som ikke skyldes kjøperen eller i forhold til kjøperens side ønsker vi en skriftlig tilbakemelding innen rimelig tid etter det ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget. Vi sender evt. ny vare til kjøperen eller en får pengene tilbake. Reklamasjon til selgeren bør skje skriftlig og med bilde av evt. feil eller mangler.
Angrerett
Angrerettloven om krav til returnering av varer innen 14 dager, gjelder ikke hos oss da det er andre regler for kjøp av ferskmatvarer som går under hygieniske produkter. Er pakken uåpnet og i samme stand som du fikk den tilsendt kan du fylle ut angrerettskjemaet og sende det tilbake til oss og få pengene igjen. Returnere ferdig utfylt skjema. Du kan også sende oss de samme opplysningene på epost til: mikal@kingmikal.no Merk; Kunden må selv betale returporto.